torstai 21. elokuuta 2014

Summer Moments







Kesä parhaimmillaan -auringonottoa, lomailua ja sopivassa määrin töitä - reissaamista ja ystävien näkemistä, aina bilettämisestä virallisempiin juhliin. 
Nautin lomastani erittäin paljon! Vuosiin ei ole ollu yli kuukauden lomaa ja mun tuurilla sattui aina olemaan helle. Heitin jopa talviturkin! Se onllut vähintään 13-vuotiaasta asti, kun minusta tuli tylsä vilukissa joka kasteli korkeintaan varpaat järvessä. 









Luvassa on myös vaate- ja meikkipostauksia! Kesän juhlien saatossa, kun hallitsen muodin niin hyvin, krmh, olen päättänyt muuttaa ikivanhan meikkaustapani ja opetella laittamaan hiuksia, ja tekemään niinkin simppelin asian kun kiharat? Okei, kuka on ikinä sanonut että se on simppeli asia? 

Jotenkin muutenkin perusrajaukset sekä suoristettu tukka, on aikakin jo opetella tekemään jotain uutta. Mutta, en ole täysin muuttunut vaan olen myös pysytellyt uskollisena shoppailulle. 
kevään ja kesän aikana alennuksista on löytynyt vaikka mitä, uusia biletoppeja 
sekä vihdoinkin kunnon, istuvat kauluspaidat ovat löytäneet tien vaatekaappiini. 



Shoppailun ohella olen myös päässyt reissaamaan. Tällä kertaa kohteena oli Kreikka ja kaunis Kosin saari! Olen käynyt aiemmin Kreikassa viisi vuotta sitten, Lefkada nimisessä paikassa. Kreikka on ihana, ei sille mitään voi! 





Reissuja on tullut tehtyä myös kotosuomessa. Niin Tampereella kuin Turussa sekä Helsingissä!
Vanhoja ystäviä ja bileitä sekä skumppaa. #summer #Iloveit

Minun kesän ainoa festarit rajoittui Ilosaarirockkiin - Ellie Goulding oli aivan huikea ja muutenkin ylistän tätä festivaalia, jo senkin nimissä että se on se viikko kun Joensuussa on häppeninkiä... eheh, 
no ei vaan! Vuosi sitten ensimmäisen kerran kävin - on hyvin järjestetty, paljon porukkaa, hyviä esiintyjiä ja kohtuuhintaiset liput. Ja mulla probs, se että minun kämppä on 2km päässä, eikä tartte nukkua teltassa. Yep, too old for that.



















Kosin reissusta aion tehdä oman postauksen myöhemmin!


Näihin kukkaisiin tunnelmiin ja häähumuun valmistautumiseen, toivotan kaikille hyvää kesää!
Ja jos olen ahkera, kirjoitan tänään vielä toisen postauksen.
Miten teidän kesä on mennyt? :)

-Marjo

2 kommenttia:

  1. Kiva kun oot alkanut taas postailemaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep kiva kuulla tuommosia kommentteja :) Vähän on/off bloggailua, mutta jospa taas enemmän tulee tekstiä :)

      Poista