sunnuntai 31. elokuuta 2014

My News!

Hello!

Tälläviikolla, aloitin kirjottelemaan myös MyCosmon sivuille. Jatkossa kirjoittelen molempiin blogeihin. :) Ensimmäinen teksti ''Dare To Believe'' kirjoitin ihan kokeilumielessä. Ilokseni sain huomata että mun teksti sai erikoismaininnan - Cosmopolitanin Community Manager jätti kehun tekstiini! Pienet suuret ilot, mutta olen superhappy :)

Linkki on tässä: http://mycosmo.fi/article/marjoriikkaa/dare-to-believe

Lupailin edellisessä postauksessa kuvia Turkin reissusta! Voi vain taas haaveilla näistä maisemista.
Kylmä syysilma on ihana tekosyy pukeutua nahkatakkiin ja Converseihin. Mutta muuten, kesä tule takas?



Lets Cross Over :)





Olen siis käynyt aiemmin parikertaa Alanyassa - Turkki on kiva kohde rantalomalle ja rentoutumiseen. Ravintoloita ja kirkkaita merenrantoja riittää. 
Bodrumissa oli ensimmäistä kertaa ja paikka vaikutti kivalta, joskin samalta kun Alanya. :)






Jos suunnittelee reissua Kosille, Kreikkaan niin kannattaa ehdottomasti käydä Bodrumissa. 
Ja toisinpäin. Laivamatka vie vain 45min ja pääsee näkemään kaksi eripaikkaa :) 
Lippu maksoi vain 20€ ja reissu kestää yleensä päivän. Siinä ehti kierrellä rantakojua, etsiä tuliaisia ja nauttia lounasta näköalalla!















 Onko muillakin matkakuume? Minulla on! 
Kylmä syysilma saa heti haaveilmaan auringon lämmöstä. 

-Marjo

ps. Tässä linkki tämän päivän MyCosmo - tekstiin ja minun sivulle :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti